Kjøpsbetingelser


ORDRE

Når Trendy Living AS har mottatt din bestilling, skal Trendy Living AS bekrefte ordren ved å sende en ordrebekreftelse til deg. Det viktig at du kontrollerer at ordrebekreftelsen stemmer overens med din bestilling med hensyn til antall, varetype, pris osv. Er det ikke samsvar mellom bestillingen og ordrebekreftelsen, må du ta kontakt på e-post til kundeservice@trendy-living.no 
Mottatt ordre er bindene.

LEVERING
Leveringstid varierer fra 1 til 3 dager fra mottak av betalingen. Alle varene tilgjengelige i nettbutikken er på lager. Skulle det mot formodning skje noe i vår logistikk som gjør at varene likevel er utsolgt - vi vil da kontakt med deg, slik at du har mulighet for å annullere eller gjøre om ordren din. 

BETALING OG SIKKERHET
Vi tar imot kortbetaling på www.trendy-living.no. Ved betaling med kort vil du som bestiller motta produktet umiddelbart etter betalingen er registrert og ordre er fullført. Her benytter vi et såkaldt autocapture system som gjør oss i stand til å trekke penger fra betaler med umiddelbar virkning. Her kan du benytte Mastercard og Visacard og betale via Nets Netaxept sin trygge betalingsterminal. Når du handler hos www.trendy-living.no blir betalingen behandlet av Nets Netaxept, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard/Eurocard.

PERSONOPPLYSNINGER
www.trendy-living.no behandler persondata ifølge Lov om Personopplysninger. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med andre eksterne register.

REKLAMASJON OG ANGREFRIST
I henhold til Angrerettloven har du som forbruker 14 dagers ubetinget angrefrist når du handler på www.trendy-living.no. Varen kan returneres innen 14 dager etter mottak og hele salgssummen vil bli refundert. Returkostnaden skal, i henhold til Angrerettloven, dekkes av forbrukeren selv. Varen som returneres må være i pakket slik den ble sendt, og i vesentlig samme stand som da du mottok den.
Varer returneres til: Trendy Living AS, Øvre langgate 34, 3110 Tønsberg.
Når du mottar varen, anbefales det at du i rimelig utstrekning undersøker om den er i samsvar med bestillingen, om den har blitt skadet under transporten eller om den ellers har mangler. Hvis varen ikke samsvarer med bestillingen eller har mangler, må vi ha beskjed om dette innen 5 dager. Denne fristen må overholdes da en eventuell reklamasjon i forbindelse med skader som har oppstått under frakt må fremmes til vår transportør i løpet av 7 dager etter mottak av varen. Ved skader send oss en epost til kundeservice@trendy-living.no med informasjon om skaden. Alle skader må dokumenteres med bilder.

Vi ønsker deg en god handel!